نیازی نیست بیمار را برای انجام فیزیوتراپی به بیرون از منزل ببرید!
ما همان روش ها و تجهیزات را به منزل شما خواهیم آورد…
فیزیوتراپی نوعی بازپروری فیزیکی اندام ها است، شیوه‌ای از درمان بیماری‌ها و اختلالات عصبی-ماهیچه‌ای-اسکلتی با استفاده از تجهیزات مکانیکی، جریان‌های الکتریکی، مانورهای دستی، تمرینات ورزشی و عوامل فیزیکی دیگر است. در این روش ها از ورزش، نور، پرتوهای فرابنفش و فروسرخ، گرما و جریان برق استفاده می‌شود. فیزیوتراپی حیطه‌ای از پزشکی است که هدف آن پیشگیری از بیماری‌ها، درمان، توانبخشی و بالا بردن سطح سلامت می‌باشد.
فیزیوتراپیست در این رشته به عنوان درمانگر شناخته می‌شود. با توجه به این که فیزیوتراپی درمان فیزیولوژیک و جسمانی بیماری ها است کالبدشناسی و حرکت‌شناسی و فیزیولوژی حرکت از اهمیت بیش تری برخوردار است. اما بیمارانی که فیزیوتراپی می شوند به دلیل مشکلات حرکتی و یا به دلیل راحت تر بودن فیزیوتراپی در منزل، ترجیح می دهند تا فیزیوتراپ در منزل حاضر شود و کار فیزیوتراپی ایشان در منزل انجام شود.
درمان با فیزیوتراپی به طور کلی به سه گروه اصلی تقسیم می‌شود:
  1.  تمرین درمانی: فیزیوتراپیست به وسیله تجویز؛ انجام و آموزش ورزش های درمانی خاص؛ ماساژ؛ ورزش در آب (آب‌درمانی)؛ اقدام به درمان بیمار یا افزایش سطح سلامت می‌کند.
  2. الکتروتراپی: درمان به وسیله دستگاه های ویژه انجام می‌شود این دستگاه ها معمولاً امواج خاصی را (امواج مایکرو ویو؛ امواج کوتاه رایویی؛ امواج مافوق صوت؛ امواج الکتریکی) که همگی توسط دستگاه به شکل خاصی تولیدشده و تغییر می‌یابند (مدوله می‌شوند).

3.مهارت های درمان با دست

فیزیوتراپی بیماران سکته مغزی پارکینسون ALSضایعات نخاعی جراحی های ستون فقرات بیماران سرطانی بیماران با مشکل حرکتی انواع شکستگی ها و…

فیزیوتراپی در منزل شیراز

مرکز خدمات پزشکی پرستاری در منزل پارسه شیراز

07136236980

09179308785

09364860351

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.