تزریق پروژسترون

تزریق پروژسترون

تزریقات در منزل توسط پرستاران مجرب آقا و خانم

تزریق داروهای مختص آی وی اف IVF

تزریق پروژستزرون در منزل در شیراز

تزریق پرولوتون در منزل در سراسر شیراز

 

تزریق پروژسترون

مرکز آمبولانس خصوصی و پرستاری در منزل پارسه شیراز

بزرگترین و معتبرترین مرکز شیراز و جنوب کشور

۰۷۱۳۶۴۱۹۹۲۹

۰۹۱۷۹۳۰۸۷۸۵

بیمارستان را به منزل شما می آوریم

خدمات شبانه روزی

 

پروژسترون هورمونی است که بدن شما تولید می‌کند. این هورمون در زنان و مردان تولید می‌شود. اما عمدتا در تخمدان زنان تولید می‌شود، این بدین معناست که میزان تولید این هورمون در زنان بسیار بیشتر از مردان است. در مردان، پروژسترون در ایجاد اسپرم یا اسپرماتوژنز نقش دارد. در زنان، این امر به آماده سازی رحم آنها برای بارور کردن تخمک‌ها کمک می‌کند. به بیان ساده‌تر، اگر زنان باردار شوند، پروژسترون به آنها کمک می‌کند، باردار بمانند.
پروژسترون همچنین از تولید شیر در دوران بارداری جلوگیری می‌کند. وقتی زایمان می‌کنید، سطح پروژسترون شما کاهش می‌یابد، که به تولید شیر کمک می‌کند. برای اندازه گیری سطح پروژسترون در خون، پزشک می‌تواند آزمایش سرم پروژسترون را تجویز کند. اگر در بارداری مشکلی وجود داشته باشد نیز ممکن است پزشکان این آزمایش را تجویز کنند. نتایج به دست آمده از این آزمایش می‌تواند نشانه‌ای از تخمک گذاری یا عدم وجود آنها را مشحص کند. به نوبه خود، این آزمایش می‌تواند به آنها کمک کند تا مشکلات بالقوه باروری را تشخیص داده و مدیریت کنند.
اگر باردار هستید و مشکوک به خطر بارداری خارج رحم یا سقط جنین هستند، ممکن است پزشک شما این آزمایش را نیز انجام دهد. حاملگی خارج رحمی زمانی اتفاق می‌افتد که تخمک بارور شده خود را به لوله رحمی، حفره شکم یا دهانه رحم متصل کند. سقط جنین هنگامی اتفاق می‌افتد که جنین را در اوایل بارداری از دست دهید. هر دو باعث کم شدن سطح پروژسترون می‌شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *