اجاره تخت صندلی شو بیمار

اجاره تخت صندلی شو بیمار

تخت بیمار صندلی شو مبلهشکن این تخت برای خم کردن و زاویه دار کردن پشت سر بیمار،پایین پا و 90درجه کردن زاویه پای کاربرد دارد،حرکت آن به صورت برقی و با کنترلی که درکنار آن میباشد است. این تخت قابلیت تغییر حالت از تخت به صندلی را دارد .
در کناره های تخت حفاظ هایی برای جلوگیری از افتادن بیمار وجود دارد که به راحتی باز و بسته میشود،جنس آن از آهن گالوانیزه و بسیار مقاوم است،تاج های ان از نوع ام دی اف است.

تخت برقی بیمارستانی

تخت بیمار صندلی شو

این تخت دارای قابلیت صندلی شدن است. این تخت مناسب برای بیماران در منزل و بیمارستان ها استفاده میشود. این تخت دارای تنظیم ارتفاع است. شکن های این تخت به بیمار کمک میکند که در حالت های مختلف بتواند استراحت کند.  سر تخت ها نیز از جنس ABS بوده است.

این تخت دارای رویه فایبرگلاس می باشد.

ابعاد این تخت ۹۰ در ۲۰۰ سانت میباشد. این تخت دارای وزن ۱۱۰ کیلوگرم است. این تخت تحمل ۳۰۰ کیلوگرم وزن را دارد.

از این تخت میتوان در منزل و بیمارستان یا کلینیک ها استفاده کرد. استفاده از این تخت به پرستار بیمار کمک میکند که راحت بیمار را جابجا کند. صندلی شدن تخت از خستگی بیمار جلوگیری میکند. برای بیمارانی که نمیتوانند از روی تخت حرکت کنند با این قابلیت می توانند به راحتی بنشینند و به تماشای تلویزیون منظره بنشینند. بیمار در این حالت می تواند با اطرافیان راحت تر ارتباط برفرار کند.

اجاره تخت صندلی شو بیمار

اجاره تجهیزات پزشکی در شیراز

شرکت پرستاری در منزل پارسه

07136419929

09179174540