تزریق فرینجکت در منزل

تزریق فرینجکت در منزل

تزریق دارو در منزل بیمار توسط پزشکان و پرستاران مجرب شاغل در بهترین بیمارستان های شیراز

پایش علایم حیاتی طی تزریق دارو

شرکت پرستاری در منزل و آمبولانس خصوصی پارسه شیراز

07136419929

09179174540

تزریق فرینجکت در منزل

اعزام پزشک و پرستار به منزل – اجاره تجهیزات پزشکی – آمبولانس خصوصی مجهز

شرکت پرستاری در منزل و آمبولانس خصوصی پارسه شیراز – شبانه روزی

09179174540

07136419929

تزریق فرینجکت در منزل

فرینجکت درواقع نام تجاری برای رایج ترین فرم آهن تزریقی است. آهن موجود در این دارو، به فرم فریک کربوکسی مالتوز می باشد. این فرم از آهن نسبت به فروسولفات که رایج ترین فرم آهن خوراکی است، قابلیت جذب خونی بسیار بالاتری دارد. علاوه بر این به دلیل تزریق مستقیم، آهن موجود در فرینجکت فرآیند های گوارشی را طی نمی کند. بنابراین مقدار در دسترس و قابل جذب از فرینجکت بالاتر از مکمل آهن خوراکی است، بنابراین برای درمان کمبود مزمن آهن کاربرد دارد.

آمپول فرینجکت، راهکاری برای درمان کمبود آهن مقاوم به مکمل یاری است. درواقع این آمپول زمانی تجویز می شود که بیمار مبتلا به کمبود آهن، به درمان های دیگر پاسخ ندهد.

یکی دیگر از مواردی که ممکن است، منجر به لزوم تجویز فرینجکت شود، عدم تحمل به آهن خوراکی است. مکمل های آهن خوراکی تنوع بالایی دارند، با این وجود برخی از افراد قادر به تحمل اشکال خوراکی گوناگون نیستند. در این موارد معمولا ابتدا تلاش می شود، مکمل های آهن خوراکی با فرمولاسیون گوناگون، تجویز گردد. چنانچه عوارض و عدم تحمل با مصرف هیچ یک از مکمل های تعدیل نشد، آمپول فرینجکت تجویز می گردد. علاوه بر موارد ذکر شده، ممکن است، کاهش شدید در سطوح هموگلوبین، نیاز به تامین آهن در شرایط اضطراری و یا جبران مقادیر زیاد خون از دست رفته، منجر به تصمیم پزشک مبنی بر تجویز آهن تزریقی برای بیمار شود.

تزریق آنتی بیوتیک در منزل

تزریق داروی مسکن در منزل

تزریق داروهای شیمی درمانی در منزل